Árkalkuláció & foglalás

Szabadtéri programok

Aktív programok a hotel közelében.

További részletek

Ajándékutalvány

Ajándékozzon szeretteinek, Partnereinek időt!

További részletek

Időjárás

Itt tájékozódhat az aktuális időjárásról!

További részletek

Videó

Kattintson a videóra és tekintse meg
hotelbemutatkozó filmünket.

 

A Szolgáltató adatai:

Név: Event-Immo Kft.
Cím: H - 1065 Budapest, Révay u. 10.
Levelezési cím (üzleti tevékenység helye): H - 3233 Mátraháza HRSZ.7160.
Telefon: +36 21 300 7200
Fax: +36 21 300 7201
E-mail: info@hotelmatra.hu
Web: www.hotelmatra.hu
Bejegyző bíróság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-938039
Adószám: 22664565-2-42
Működést engedélyező hatóság neve: Gyöngyös Város Polgármesteri Hivatal Közigazgatási és Intézményirányítási Igazgatósága
Működést engedélyező hatóság elérhetőségei: 3200 Gyöngyös, Fő tér 13. Tel.: +37 510 300
Működési engedély száma: 6676-4/2016-F-5.

A LIFESTYLE HOTEL MÁTRA****superior  tagja a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének, amelynek Etikai Kódexe itt olvasható: http://www.hah.hu/files/7413/5471/0384/Kdex.pdf

  1. Általános szabályok
    1. Az „Általános Üzleti Feltételek” (továbbiakban ÁSZF) szabályozzák a Szolgáltató által üzemeltetett szálláshely (LIFESTYLE HOTEL MÁTRA****superior) és szolgáltatásainak igénybevételét.
    2. Egyedi feltételek nem képezik a részét jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki külön, speciális megállapodások kötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más-más, az adott üzletnek megfelelő feltételekkel.
    3. Hotel szolgáltatásait négy csillag superior szállodától elvárható minőségben és színvonalon nyújtja.
    4. A Szálloda nem dohányzó szálláshely szolgáltató. Ennek megszegése esetén, különösen a szobákban történő dohányzás illetve a szobákhoz tartozó erkélyen, oly módon történő dohányzás, hogy a dohány füst a szobába beáramol, a dohányzó vendég 15 000 Ft összeg többlet takarítási díj megfizetésére köteles, mely a szobaszámlára kerül ráterhelésre. Dohányzásra kizárólag az erre táblával kijelölt helyeken kerülhet sor.
  2. Szerződő fél
    1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
    2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül a Szolgáltatónak adja le, úgy a Vendég lesz a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).
    3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő közötti megállapodás szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
  3. A Szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
    1. A Vendég szóbeli vagy írásbeli ajánlatkérésére a Szolgáltató minden esetben írásbeli ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik konkrét megrendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.
    2. A Szerződés kizárólag a Vendég írásban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.
    3. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
    4. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.
    5. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
    6. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
    7. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
  4. A szállodába történő érkezés-elutazás / Check-in – Check-out

Elutazás napján a szoba 11:00 óráig (csoportok esetében 10:00 óráig) áll Vendégeink rendelkezésére. A gördülékeny kijelentkezés érdekében már az elutazást megelőző este lehetősége van elkérni pro-forma számláját a recepciós munkatársaktól.

Késői kijelentkezés (late check out)

A szálloda foglaltságának függvényében tudja biztosítani a korai érkezés, illetve a késői elutazás lehetőségét

  • Kijelentkezés 15:00-ig standard szobából:          4 500,- F t/ szoba
  • Kijelentkezés 15:00-ig lakosztályból:                     6 000,- Ft / szoba

AMETHYST Spa használata korai érkezés vagy késői kijelentkezés esetén

A szálloda foglaltságának függvényében, térítés ellenében biztosítja a wellness részleg használatát, érkezés napján 10:00 órától, utazás napján 15:00 óráig. 

  • 14 év felett: 1 500 Ft / fő / alkalom
  • 4-14 év között: 750 Ft / fő / alkalom
  • 0-4 év között: díjmentes

A csomagok elhelyezésére csomagszoba díjtalanul áll Vendégeink rendelkezésre bejelentkezés előtt, vagy kijelentkezést követően egyaránt.

  1. Árak
    1. A szálloda szobaárai (Rack Rate) a szállodai szobában, vagy a szálloda portáján kerülnek kifüggesztésre.
    2. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott szállodai részlegen (ARAGONIT étterem, PIRIT BAR, AMETHYST SPA) vannak elhelyezve.
    3. A Vendég a szolgáltatások áráról mindig tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt a szálloda recepcióján.
    4.  A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatja. A szálloda aktuális árai a szálloda honlapján (www.hotelmatra.hu) találhatók.
    5. Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (ÁFA, IFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A közzétett árak tartalmazzák a törvényben meghatározott ÁFA-t, nem tartalmazzák azonban az idegenforgalmi adót, amit a helyszínen kell megfizetni. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.
  2. Ajánlatok, kedvezmények
    1. A Szolgáltató ajánlatai – a napi szobaárak kivételével – csak korlátozott mennyiségű szobakapacitással állnak a Vendégek rendelkezésére.
    2. Az aktuális ajánlatok, kedvezmények, promóciók a szálloda weboldalán kerülnek meghirdetésre.
    3. A meghirdetett kedvezmények mindig egyéni szobafoglalásra vonatkoznak, kivéve, ha a kommunikációban kifejezetten mást kommunikálunk.
    4. A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze semmilyen más kedvezménnyel.
    5. A kedvezményes árak mindig a foglaltság függvényében érvényesek.
  3. Gyermekkedvezmények
    1. Gyermekek részére a szülőkkel közös szobában történő elhelyezés esetén az alábbi kedvezményes árakat biztosítjuk:
      1. 0 - 4 éves korig a szállás félpanziós ellátással ingyenes
      2. 4 - 6 éves korig a pótágy ár és a panziós ellátás árának 25%-a kerül számlázásra
      3. 6 - 14 éves korig a pótágy ár és a panziós ellátás árának 50%-a kerül számlázásra
      4. 14 éves kor feletti gyermekek esetén a felnőtt pótágy árak és tarifák érvényesek.
    2. Pótágy, babaágy elhelyezésére csak bizonyos szobatípusokban van lehetőség.
    3. Pótágy, babaágy igényt a szolgáltatóval előzetesen, a foglalással egy időben egyeztetni szükséges.
  4. Háziállatok
    A szálloda kijelölt standard szobáiba kistestű háziállat (max. 25 kg testsúlyig) a vendég felügyeletével, térítés ellenében bevihető. A közös helyiségeket a többi szállóvendég nyugalmát nem zavarva, a szállodai szoba megközelítéséhez használhatják, de egyéb helyiségeit, úgymint étterem, bowling, wellness teljes területe, fitneszterem nem látogathatják. 
    A Vendég teljes körűen felelős a behozott állat által esetlegesen okozott károkért. A szálloda vezetősége fenntartja a jogot, hogy ha úgy ítéli meg, hogy a behozott kisállat zavarja a szálloda rendeltetésszerű üzemeltetését vagy a többi szállóvendég nyugalmát, akkor megtagadhatja a kisállat további, szállodában történő elhelyezését.
     
  5. Lemondási feltételek
    1. Amennyiben a szálloda ajánlatában más feltételt nem határozott meg, a szállás-szolgáltatás kötbérmentes lemondására az érkezés előtti 3. napon, helyi idő szerint 16.00 óráig van lehetőség. Késedelmes lemondás vagy a Vendég lemondás nélküli meg nem érkezése (no show) esetén szállodánk a befizetett előleget kötbérként kezeli.

      Az ünnepi időszakokban az érkezést megelőző 7. napig van lehetőség a foglalás kötbérmentes lemondására. 7 napon belüli lemondás esetén 1 éjszaka kötbért számlázunk. Lemondás elmaradása (no show) esetén a megrendelt szolgáltatások 100%-át kiszámlázzuk.
      Szilveszteri foglalás az érkezést megelőző 21. napig mondható le kötbérmentesen. 21 - 7 nap közötti lemondás esetén a megrendelt szolgáltatások 50%-át számlázzuk kötbérként. 7 napon belüli lemondás vagy a lemondás elmaradása (no show) esetén a megrendelt szolgáltatások 100%-át kiszámlázzuk.

      Kiemelt időszakok, ünnepek 2017
  • 2017.04.13-18.Húsvét, Tavaszi szünet
  • 2017.04.28-05.01. Május 01. hosszú hétvége
  • 2017.06.02-05.Pünkösd
  • 2017.08.18-20. Augusztus 20.
  • 2017.10.20-23.Október 23.
  • 2017.10.30-11.03. Őszi szünet
  • 2017.12.23-26. Karácsony
  • 2017.12.27-30. Téli szünet
  • 2017.12.30-2018.01.01.Szilveszter
  1. Ha a Szerződő fél a szállás szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más, Szerződésben foglalt módon nem biztosította, a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége az érkezési napot megelőző 3. napon helyi idő szerint 16:00 órát követően megszűnik.
  2. Ha a Szerződő fél a szállás szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más Szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon nem érkezik meg, a Szolgáltató a Szerződésben meghatározott mértékű, de legalább egy napi szállásdíjat kötbérként érvényesít. Ebben az esetben a szállást a Szerződő fél részére az érkezési napot követő nap déli 12:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
  3. A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos foglalás vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapít meg.
  4. Csoportfoglalás esetén a lemondási és módosítási feltételek a következők:
    1. A teljes szobamennyiség kötbérmentes lemondása az érkezést megelőző 60. napig lehetséges
    2. az érkezést megelőző 30. napig kötbérmentesen lemondható az eredeti szobablokk 30%-a
    3. Az érkezést megelőző 16. napig kötbérmentesen lemondható az eredeti szobablokk 15%-a
    4. Az érkezést megelőző 7. napig kötbérmentesen lemondható az eredeti szobablokk 9%-a
    5. Az érkezést megelőző 7 napon belül történő lemondás, és a kötbérmentesen lemondható részen felül lemondott szobák után fizetendő kötbér 100%.
  5. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokra a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 29. § (1) bekezdés l) pontja alapján nem terjed ki az indokolás nélküli, kötbérmentes 14 napos elállási/felmondási jog. A Szerződő Fél a szolgáltatásokat online foglalás esetén is kizárólag a fenti lemondási feltételek szerint jogosult lemondani.
  6. Fizetés módja, garancia
    1. A szobafoglalás garantálásához előlegfizetés szükséges. Előlegfizetés esetén 1 napi szobaárra vonatkozóan állítunk ki előlegbekérő levelet. A visszaigazolás akkor lép érvénybe, ha az abban feltüntetett időpontig a kért előleg beérkezik.
    2. Az érkezést megelőző 24 órán belüli foglalás esetén a foglalás díját érkezéskor a szoba elfoglalása előtt kell kifizetni.
    3. A kiemelt időszakokra, ünnepekre leadott foglalások garantáláshoz az előlegfizetés határideje a következő: az ünnepi időszakokban az érkezést megelőző 14. napig, a szilveszteri időszakban az érkezést megelőző 30. napig kell a foglalás előlegét befizetni.
    4. Az Event-Immol Kft. jogosult a vendég által megrendelt szállodai szolgáltatás igénybevétele előtt, de legkésőbb a vendég érkezésekor fizetési garanciát kérni. A fizetési garancia lehet a vendég bankkártyájával történő elő engedély, illetve a megrendelt szolgáltatás helyszínen történő kiegyenlítése érkezéskor készpénzzel vagy a szálloda által elfogadott készpénzhelyettesítő eszközzel, továbbá a szolgáltatás igénybevételének megkezdése előtt a megrendelt szolgáltatás értékével egyező összegű banki átutalás a szálloda bankszámlájára.
    5. SZÉP kártyával történő fizetés esetén a jogos kártyahasználat érdekében a szálloda kérheti a megrendelt szolgáltatások előre történő fizetését, és a Vendég személyazonosításra alkalmas közokiratának bemutatását.
  7. A szerződés teljesítésének elutasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
    1. A Szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
      1.  a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt
      2. a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével szemben, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít
      3.  a Vendég fertőző betegségben szenved
      4. a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előlegfizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig.
    2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.
  8. Elhelyezési garancia
    1. Amennyiben a Szolgáltató szállodája a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
    2. A Szolgáltató köteles:
      1. a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli.
      2. térítésmentesen egyszeri alkalommal telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére
      3. ingyenes transzfert biztosítani a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez
    3. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.
  9. A Vendég betegsége, halála
    1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
    2.  A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelésekben, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
  10. A Szerződő fél jogai
    1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
    2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
    3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.
    4. Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat hibásan teljesíti a Szerződő felet a Ptk szabályai szerinti kellékszavatossági jogok illetik meg a szolgáltatások jellegének megfelelően.
      1. Ilyen esetben a Szerződő fél a hiba kijavítását vagy a hibás szolgáltatás újbóli teljesítését kérheti a Szolgáltatótól, kivéve, ha az ezek közül a Szerződő fél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
      2. A Szerződő fél jogosult az ár leszállítását kérni vagy a Szerződést felmondani, ha a hiba kijavítását vagy a szolgáltatás újbóli teljesítését a Szolgáltató nem vállalta, azt a Szolgáltató nem tudja teljesíteni, vagy a Szerződő félnek a kijavítás vagy a szolgáltatás újbóli teljesítése már nem áll érdekében.
      3. A Szerződő fél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az áttérés indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
      4. A Szerződő fél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szolgáltatás jellegénél fogva az elutazást követően kijavításra és a szerződés felmondására nincs lehetőség. Fogyasztó esetén a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogok már nem érvényesíthetőek.
      5. Fogyasztó esetén a teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a felismert hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele kivéve, ha ez a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már a Szerződő fél köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
  11. A Szerződő fél kötelezettségei
    1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
    2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.
    3. A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szálloda  vendéglátó egységeibe.
  12. A Szerződő fél kártérítési felelőssége
    A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.
     
  13. A Szolgáltató jogai
    Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.
     
  14. A Szolgáltató kötelezettsége
    1. a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatások az érvényes előírások, szolgáltatás sztenderdek szerinti teljesítése
    2. a Vendég írásos panaszának kivizsgálása és a probléma kezeléséhez szükséges lépések megtétele, azok írásban történő rögzítése
  15. A Szolgáltató kártérítési felelőssége
    1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.
    2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható, elháríthatatlan ok miatt következtek be, és nem volt elvárható, hogy ezt a körülményt a Szolgáltató elkerülje vagy a kárt elhárítsa, vagy azokat a vendég maga okozta.
    3. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
    4. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
    5. A Szolgáltató felelősséget vállal azért a kárért is, amelyet a megszálló Vendég dolgainak elveszése, elpusztulása vagy megsérülése folytán szenved el, abban az esetben, ha a Vendég a Szolgáltató által kijelölt, illetőleg általában erre rendelt helyen, vagy a szobájában helyezett el, vagy amelyeket a Szolgáltató olyan alkalmazottjának adott át, akit dolgai átvételére jogosultnak tarthatott.
    6. A szolgáltató a fenti esetekben kártérítés címén megtéríti a Vendég szállodába bevitt dolgaiban keletkezett kárt. A Vendég vagyonában keletkezett egyéb károkat és az elmaradt vagyoni előnyt a Szolgáltató olyan mértékben köteles megtéríteni, amilyen mértékben a Vendég bizonyítja, hogy a kár mint a szerződésszegés lehetséges következménye a szerződés megkötésének időpontjában előre látható volt.
    7. A kártérítés mértéke a fenti esetekben a Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.
    8. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette.
  16. Titoktartás
    A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek - és amennyiben ezt a Szerződő fél a Szolgáltató tudomására hozta - a Szerződő fél vonatkozó belső szabályainak megfelelően eljárni.
     
  17. Vis major
    Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
     
  18. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
    1. A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.
    2. A Szolgáltató által nyújtott szállodai szolgáltatásokra vonatkozó etikai magatartási normákat az ÁSZF preambulumában megjelölt Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének Etikai Kódexe tartalmazza, amely az ott megjelölt honlapon érhető el. Ezen túlmenően a Szolgáltató szolgáltatásai tárgyában a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódex nem került elfogadásra.
  19. Panaszkezelés és vitarendezés

Tájékoztatjuk Vendégeinket, hogy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt. Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium lett.

2017. január 1-jétől a Fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes békéltető testületnél vagy a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalnál. A Békéltető Testületek listája jelen ÁSZF 1. számú mellékletét képezi, valamint a szálloda recepcióján kifüggesztve megtalálható.

  1. A rendezvények, rendezvény szerződések kapcsán irányadó rendelkezések
    1. Fogalmak:
      Megrendelő: a Hotelben megrendezésre kerülő rendezvény megrendelője illetve közvetítője
      Szolgálatató: a jelen ÁSZF 1. pontjában rögzített személy, aki a Megrendelővel írásbeli, szerződést kötött a Rendezvény megtartására vonatkozóan
      Szerződés: Megrendelő és Szolgáltató között, a Rendezvény megtartására vonatkozóan létrejött, írásbeli megállapodás
      Megrendelő és Szolgáltató együttesen: Szerződő Felek
    2. A szálláshely-szolgáltatás alapcsomag (szobaár éjszakánként) tartalmazza különösen a szállodai szálláshely szolgáltatást, svédasztalos reggelit, egy főétkezést, wellness belépőt, parkolóhelyet és wifi szolgáltatást.
    3. A Szolgáltató kötelessége a termek takarítása, előkészítése és berendezése, világítás biztosítása, időjárástól függően a helyiség hűtése vagy fűtése.
    4. Szolgáltató rendezvényen résztvevők számára rendelkezésre álló szabad parkolóhelyeknek megfelelően parkolóhelyet biztosít. Szolgáltató érkezési sorrendnek megfelelően biztosítja szállóvendégei számára díjtalanul az alapcsomag részeként a parkolóban a parkolási lehetőséget.
    5. Szolgáltató helyszíni segítséget megad a Megrendelő előzetesen megjelölt partnereinek a Rendezvény műszaki feltételeinek biztosításához, úgy, mint helyszín bemutatása, szükség esetén felmérés biztosítása, helyszínrajzok rendelkezésre bocsájtása, elektromos áramhoz való hozzáférés biztosítása, műszaki berendezések számára megfelelő helyszín biztosítása.
    6. Amennyiben a Megrendelő a Szerződésben rögzített számla kiegyenlítésével késedelembe esik, akkor Ptk. 6: 155. §-ában meghatározottak szerint kerül felszámításra a késedelmi kamat minden késedelemmel érintett naptári nap után.
    7. Szolgáltató jogosult a Szerződésben foglalt szolgáltatások nyújtását mindaddig megtagadni, ameddig Megrendelő a Szerződésben rögzített bármely fizetési kötelezettségét – különösen előleg – nem vagy nem szerződésszerűen, késedelmesen teljesíti.
    8. Szolgáltató kijelenti, hogy a Szerződésben rögzített szálláshely szolgáltatás vonatkozásában az alapcsomag tekintetében 18%-os, a nem alapcsomag részeként igénybevett vendéglátás és rendezvénytermek bérleti díja, valamint egyéb szolgáltatások vonatkozásában 27%-os általános forgalmi adót tartalmazza a szolgáltatások ellenértéke, azaz a Díjak, ugyanakkor a Díjak nem tartalmazzák az idegenforgalmi adót, ami 18. életkor fölött fizetendő.
    9. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a jogszabályok változása esetén a mindenkori hatályos jogszabályok rendelkezései szerinti adómértéket építse bele a jelen Szerződés szerinti Díjakba, a Díjakat a Szerződés megkötését követően is, előzetes értesítés mellett egyoldalúan módosítsa.
    10. A Szolgáltató teljesítésével kapcsolatos panaszok bejelentése, kezelése
      Amennyiben a Megrendelő nem tartja megfelelőnek vagy szerződésszerűnek a Szolgáltató teljesítését, akkor a Rendezvény ideje alatt haladéktalanul köteles ezt jelezni a Szolgáltató kapcsolattartója felé. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felelős. Szolgáltató gondoskodik arról, hogy a panaszra tekintettel a nem megfelelő teljesítést orvosolja vagy amennyiben annak orvoslására nincs lehetőség, úgy jegyzőkönyvezésre kerüljön Megrendelő észrevétele. Szolgáltató teljesítésével kapcsolatos kifogásokat kizárólag abban az esetben köteles Szolgáltató orvosolni, ha az a felmerülést követően haladéktalanul, de legkésőbb azon a napon a kapcsolattartónál vagy a recepción bejelentésre - ha szükséges jegyzőkönyvezésre - kerül.
    11. Rendezvény ideje alatt mind a Megrendelő, mind a résztvevők ételt és italt csak a Szolgáltatótól szerezhetnek be a Hotelban való tartózkodás ideje alatt.
    12. Amennyiben a Megrendelő, illetve a Rendezvényen résztvevők a Szolgáltató előzetes értesítése és írásbeli engedélye nélkül ételt vagy italt visznek be a Hotel területére és ott fogyasztják azt, a Szolgáltató munkatársai felhívják a Megrendelőt/résztvevőket ennek abbahagyására. Amennyiben a Megrendelő, illetve a résztvevők felhívás ellenére sem távolítják el a bevitt ételt vagy italt, illetve folytatják annak fogyasztását, ezt a Hotel a Szerződés megsértésének tekinti és kötbér kiszabását kezdeményezheti.
    13. Kártérítési felelősség
      1. A Szerződő Felek bármelyike a szerződés megszegésével a másik félnek okozott kárt köteles megtéríteni. Mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a szerződésszegést ellenőrzési körén kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény okozta, és nem volt elvárható, hogy a körülményt elkerülje, vagy a kárt elhárítsa. A szándékos szerződésszegéssel okozott teljes kárt meg kell téríteni a károsultnak. 
      2. Bármely Szerződő Fél teljes kártérítési felelősséggel a másik Félnek vagy a résztvevőknek jogellenesen okozott károkért, ideértve különösen azokat a károkat, kiadásokat és költségeket, amelyek abból erednek, hogy a Fél vagy annak alkalmazottja, valamelyik résztvevő kárt okozott a másik félnek (különösen: vagyontárgyainak károsodása, eltűnése, megrongálása) ideértve azt is, ha harmadik személy részére kártérítést vagy más kifizetést kellett teljesítenie, vagy ha a másik Fél bármely hatóság határozata alapján kényszerül bírság megfizetésére vagy más szankció teljesítésére. Mentesül a felelősség alól a károkozó, ha bizonyítja, hogy magatartása nem volt felróható.
      3. Szerződő Felek bármelyike kötelesek mentesíteni a másik felet minden olyan felelősség alól, amely valamely szabadalom, bejegyzett terv, szerzői jog, kereskedelmi védjegy vagy védett márkanév, vagy bármely más szellemi tulajdon jogtalan használatával vagy harmadik személy jogainak megsértése kapcsán merül fel a Szerződés teljesítésének vonatkozásában. A Rendezvény keretén belül felhasznált bármilyen a szerzői jogról 1999. évi LXXVI. törvény védelme alatt álló alkotás kapcsán előírt kötelezettségeket Megrendelő teljesíti teljes körűen, ilyen kötelezettség vagy az ennek elmulasztásáért való felelősség nem hárítható át a Hotelre.
      4. Egyik Szerződő Fél sem felelős a Szerződésben foglalt kötelezettségei megszegéséért, amennyiben arra Vis Maior következtében került sor. Vis Maior bekövetkezése esetén mindkét Szerződő Fél maga viseli az őt ért kárt.
      5. Megrendelő köteles a 100.000 Ft összeget meghaladó értékű káreseményt haladéktalanul bejelenteni Hotel felé
      6. A károkozásért való felelősségre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban: Ptk.) vonatkozó rendelkezéseit alkalmazzák.
    14. Amennyiben a Szerződés teljesítését érintő Vis Maior (pl. háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése) fennállása a 3 (három) hónapos időtartamot meghaladja, vagy az ilyen körülmény miatt a Szerződés teljesítése véglegesen meghiúsul, akkor bármely Szerződő Fél jogosult a jelen Szerződést egyoldalúan, indokolással és azonnali hatállyal írásban megszüntetni.
    15. Szerződő Felek a Szerződés megszüntetése esetén úgy járnak el, hogy a másik Szerződő Felet vagy saját magukat megóvják bármilyen jellegű kártól. A Szerződés bármely okból történő megszűnése esetén a Hotel által teljesített szolgáltatásokkal kapcsolatban a Felek kizárólag egybehangzóan, közösen jogosultak döntést hozni, és a szükségessé váló elszámolást lefolytatni.
    16. A Díjról kiállított számlák (előlegbekérő) pénzneme és a Szerződő Felek közötti elszámolás alapja magyar forint (HUF).
    17. Bármilyen dekoráció, oktatási anyag kizárólag a Hotellel történő előzetes egyeztetés és a tartalom jóváhagyása után helyezhető el a Hotel termeinek falain. Valamennyi, a Rendezvény lebonyolításához szükséges, berendezést, felszerelést, anyagot kizárólag a személyzeti portán keresztül lehet be- és kiszállítani. A berendezési tárgyak, felszerelések, egyéb ingóságok be- és elszállításáról jegyzőkönyve(ke)t kell felvenni az ingóságok tételes felsorolásával, amelyből mindkét felet megillet egy-egy példány.
    18. Hotel kötelezettséget vállal arra, hogy a csomagszoba (a Szállodába érkező vendégek csomagjainak, táskáinak megőrzésére szolgáló helyiség) a Rendezvény ideje alatt a Rendezvényen résztvevők számára díjtalanul rendelkezésre áll.
    19. Rendezvény zárásakor el kell távolítani a Megrendelő vagy résztvevők által a Hotelba vagy annak területére behozott összes ingóságot (kiállítás, vagy egyéb tárgyat, csomagolóanyagokat is). Amennyiben a Megrendelő nem teljesíti a határidőig e kötelezettségeit, Hotel a Megrendelő költségére az ingóságokat elszállítja vagy tárolja. A Hotel bérleti díjat számíthat fel abban az esetben, ha a tárgyak a teremben maradnak, ahol a Rendezvényt tartották.
    20. Fényképek készítése a Rendezvény ideje alatt és a Hotelről
      1. Kereskedelmi célú fényképeket a Hotel helyiségeiben és egész területén (parkot is beleértve) kizárólag Megrendelő jogosult készíteni, kivéve, ha Szerződő Felek a Szerződésben ettől eltérően állapodnak meg. 
      2. Hotel jogosult a Rendezvényről – a Hotel helyiségeiben és hozzátartozó valamennyi területen (park) -, különösen a Rendezvény előkészületeiről, a berendezett helyiségekről, az előkészített és díszített asztalokról, ételekről, a Rendezvényen megjelenítésre kerülő társaság logójáról, védjegyéről illetve Rendezvényen résztvevő személyekről fényképfelvételeket készíteni és azokat saját kezelésében lévő internetes oldalain megjeleníteni. A Rendezvényről készült felvételeken a résztvevő személyekről – ide nem értve a Hotel alkalmazásában álló személyeket - kizárólag olyan felvételek készülnek, melyeken a személyek beazonosíthatatlanok (tömegfelvétel). Megrendelő hozzájárul a fentiekben rögzített felvételek elkészítéséhez és felhasználásához.
      3. Szállodában megszervezésre kerülő Rendezvénnyel kapcsolatos megjelenések során Megrendelő köteles az általa megjeleníteni kívánt anyagokban a Szállodát a LIFESTYLE HOTEL MÁTRA****superior névvel megjelölni és bármilyen sajtómegjelenés képi és szövegét köteles Megrendelő a megjelenést megelőzően a Hotel előzetes írásbeli jóváhagyását kikérni. A jóváhagyás nélküli jogsértő publikáció súlyos szerződésszegésnek minősül és a Hotel jogosult egyoldalúan rendkívüli felmondással megszüntetni a Szerződést.
  2. Weboldal
    1. A honlap látogatóinak adatai
      1. A Szolgáltató az általa üzemeltetett weboldal látogatásakor sem a felhasználó IP címét, sem más személyes adatot nem rögzít. A weblap látogatása során szabadon és név nélkül biztosított a keresés. A Szolgáltató a név nélküli internetes látogatást kizárólag statisztikai célokra használja fel, internetes megjelenése optimalizálására, a rendszer biztonságának növelésére, a rögzített adatok nem tartalmaznak semminemű személyes adatot.
      2. A Szolgáltató a Felhasználókra vonatkozó valamennyi adatot és tényt bizalmasan kezel, azokat kizárólag a szolgáltatásai fejlesztéséhez, a hirdetési felületek értékesítéséhez és saját kutatás, statisztika készítéséhez használja fel. Az ezekről készült kimutatások publikálása csak olyan formában történik, amely nem alkalmas az egyes Felhasználók egyedi beazonosítására.
      3. Automatikusan gyűjtött információk - A Weboldalon tett látogatások során egy vagy több cookie – azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájl - kerül megküldésre a Weboldal látogató (a továbbiakban: Látogató) számítógépére, amely(ek) révén annak böngészője egyedileg azonosítható lesz. A cookie-k felhasználása a Google Adwords rendszerén keresztül történik. Ezek a cookie-k csak az adott oldal meglátogatásának tényét és idejét tárolják, semmilyen más információt nem. cookie-k segítségével tárolják, ha a Látogató korábban már látogatást tett a
        hirdető webhelyén, és ez alapján hirdetéseket jelenítenek meg a Látogató számára külső szolgáltatók partnereinek internetes webhelyein. Külső szolgáltatók cookie-k segítségével, a Látogató Weboldalon korábban tett látogatása alapján jelenítik meg a hirdetést a Látogató számára. A cookie-t a Látogató képes törölni a saját számítógépéről, illetve letilthatja böngészőjében a cookie-k alkalmazását. A cookie-k kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem beállításai alatt, cookie vagy süti megnevezéssel van lehetőség. A Látogató a Google hirdetések kikapcsolására szolgáló oldalon tilthatja le a Google cookie-jait. A Google cookie-kezeléséről a https://support.google.com/adwords/answer/2549063?hl=hu oldalon olvashat részletesen. A cookie-k használatának letiltása azt eredményezheti, hogy a Weboldal látogatásakor a felhasználói élmény kisebb lesz, valamint egyes szolgáltatások teljes körűen nem vehetőek igénybe. Az Event-Immo Kft. és a Google szolgáltatókon kívül honlapok látogatása során még a következő külső szolgáltatók is elhelyezhetnek cookie-kat a Látogató számítógépén: Addthis, DoubleClick, Facebook, Twitter, YouTube.
      4. A Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a már törölt, de az internetes keresőprogramok közreműködésével mégis archiválásra került, korábbi oldalaiért. Ezek eltávolításáról a keresőoldal működtetőjének kell gondoskodni.
      5. A Szolgáltató által üzemeltetett weboldalak html kódja webanalitikai mérések céljából független, külső szerverről érkező és külső szerverre mutató hivatkozásokat tartalmazhat. A webanalitikai szolgáltató személyes adatokat nem, csak a böngészéssel kapcsolatos, az egyes egyének beazonosítására nem alkalmas adatokat kezel. Jelenleg a webanalitikai szolgáltatásokat a Google Inc. végzi (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043), a Google Analytics szolgáltatás keretében. További információ a cég adatvédelmi irányelveiről: http://www.google.com/privacy.html
    2. Hírlevél
      1. A Szolgáltató az általa üzemeltett honlap hírleveleire feliratkozó személyeknek havonta 1 alkalommal újdonságokat, híreket és ajánlatokat tartalmazó online Hírleveleket és elektronikus direkt marketing üzeneteket (a továbbiakban: Hírlevél) kézbesít.
      2. A Hírlevélre való feliratkozáshoz a név és e-mail cím megadása kötelező. A Hírlevélre történő feliratkozással a Felhasználó hozzájárul megadott adatai kezeléséhez. A Szolgáltató az adatokat mindaddig kezeli, ameddig azok törlését az érintett nem kéri.
      3. A leiratkozás lehetőségét minden hírlevélben egy közvetlen link biztosítja, illetve a weboldalon is van rá lehetőség.
      4. A megadott személyes adatok valódiságáért a Felhasználó felel.
    3. Az adatkezelés biztonsága
      1. A Szolgáltató az adatokat védi különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.
      2. A Szolgáltató a szerver üzemeltetőivel együtt olyan technikai, szervezési és szervezeti intézkedésekkel gondoskodik az adatok biztonságáról, ami az adatkezeléssel kapcsolatban jelentkező kockázatoknak megfelelő védelmi szintet nyújt.
      3. A Felhasználó által megadott személyes adatokhoz az adatkezelő munkatársai férhetnek hozzá. Személyes adatokat a megjelölteken kívül harmadik személyeknek az adatkezelő nem ad át. Ez nem vonatkozik az esetleges, törvényben előírt, kötelező adattovábbításokra, amelyekre csak rendkívüli esetekben kerülhet sor. Az adatkezelő az egyes hatósági adatkérések teljesítése előtt minden egyes adat tekintetében megvizsgálja, hogy valóban fennáll-e az adattovábbítás jogalapja.
      4. A Szolgáltató harmadik fél részére személyes adatokat nem ad ki, csak az érintett előzetes és kifejezett hozzájárulása alapján.
      5. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató törvényi felhatalmazás alapján köteles a megkereső hatóság részére személyes adatot kiadni, amennyiben annak törvényi feltételei fennállnak. A törvényen, hatósági vagy bírósági határozaton alapuló adatszolgáltatással szemben a Felhasználó nem emelhet kifogást.
  3. Adatvédelmi nyilatkozat
    1. A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
    2. Az adatvédelmi nyilatkozat a mindenkori hatályos jogszabályok alapján kerül kialakításra, különös tekintettel
      1. az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényre (a továbbiakban: Info törvény);
      2. a személyes adatok kezelése vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról az Európai Parlament és az Európai Unió Tanácsa 1995. október 24-i 95/46/EK irányelvére;
      3. az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, Strasbourgban, 1981. január 28. napján kelt Egyezmény kihirdetéséről szóló 1998. évi VI. törvényre;
      4. az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényre;
      5. a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvényre.
    3. A Szolgáltató tevékenysége során a személyes adatok kezelése minden esetben önkéntes hozzájáruláson alapul. A Felhasználók adatait a Szolgáltató az Info törvény értelmében kizárólag szerződéskötési, számlázási, valamint saját reklámcéljaira használja fel.
    4. Az adatkezelő által kezelt adatfajták: Vendég/Felhasználó neve, igazolványának száma és típusa, születési ideje, állampolgársága, lakcíme, aláírása és videó felvétel.
    5. Az érintettek jogai és jogérvényesítésük
      1. Az érintett tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve – a jogszabályban elrendelt adatkezelések kivételével – törlését a Szolgáltató jelen nyilatkozatban megadott elérhetőségén.
      2. Az érintett kérelmére a Szolgáltató tájékoztatást ad az általa kezelt adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.  A Szolgáltató köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában, ingyenesen megadni a tájékoztatást.
      3. A valóságnak meg nem felelő személyes adatot a Szolgáltató az érintett kérelmére helyesbíti.
      4. A személyes adatok törlése
        1. a szolgáltató törli a személyes adatot, amennyiben annak kezelése jogellenes,
        2. az érintett kéri,
        3. az adat hiányos vagy téves – és ez az állapot jogszerűen nem korrigálható -, feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki,
        4. az adatkezelés célja megszűnt,
        5. az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt,
        6. azt a bíróság vagy az adatvédelmi biztos elrendelte.
      5. A helyesbítésről és a törlésről az érintettet, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbította. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti.
      6. Az érintett a jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat.
      7. A Szolgáltató az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy a technikai adatvédelem követelményeinek megszegésével másnak okozott kárt megtéríti. Az adatkezelő mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a kárt az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő. Nem kell megtéríteni a kárt annyiban, amennyiben az a károsult szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott.
      8. Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál, a következő elérhetőségeken lehet élni: 

        Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
        Cím: H - 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
        Telefon: +36 (1) 391-1400
        Fax: +36 (1) 391-1410
        E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
        Weboldal: www.naih.hu
        Elnök: Dr. Péterfalvi Attila

      9. Az adatkezelő adatai, elérhetőségei

        Név: Event-Immo Kft.
        Cím: H - 1065 Budapest, Révay u. 10.
        Levelezési cím: H - 3233 Mátraháza
        Telefon: +36 21 300 7200
        Fax: +36 21 300 7201
        Marketing célú adatkezelésünk azonosítója: NAIH-68701/2013
        Nyereményjáték célú adatkezelésünk azonosítója: NAIH-61500/2013
        E-mail: info@hotelmatra.hu
        Web: www.hotelmatra.hu
         

    6. Jogi nyilatkozat
      1. A Szolgáltató weboldalán elérhető szolgáltatások használatával a Felhasználó elfogadja az itt felsorolt feltételeket.
      2. A Szolgáltató minden ésszerű erőfeszítést megtett annak biztosítására, hogy a weboldalon közölt minden információ pontos legyen a feltöltése időpontjában. Ennek ellenére a Szolgáltató sem kifejezetten, sem ráutaló módon nem vállal felelősséget, illetve szavatosságot a weboldalon keresztül nyújtott információkért, és fenntartja a jogot arra, hogy értesítés nélkül azon bármikor változtatásokat és javításokat hajtson végre, illetve a weboldalt vagy az azon közölt információkat részben vagy egészben megszüntesse.
      3. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldalon előforduló semmilyen pontatlanságért, vagy hiányosságért. Az ajánlatok jogilag nem kötelező érvényűek, és semmilyen formában nem jelentenek kötelezettséget a Szolgáltató számára. A weboldalon található információkon alapuló bármilyen döntés a Felhasználó saját felelőssége.
      4. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldalhoz, illetve az ott található bármilyen információhoz való hozzáférésből, illetve annak elmaradásából vagy ezek felhasználásából származó semmiféle veszteségért vagy kárért.
      5. A Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan, harmadik fél által létrehozott, továbbított, tárolt, hozzáférhetővé tett, vagy publikált tartalmakért, amelyekhez a Szolgáltató weboldala kapcsolódik, vagy amelyekre a weboldal hivatkozik.
      6. A Szolgáltató nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz. A Szolgáltató nem tartozik felelősséggel azokért az esetlegesen bekövetkező károkért, veszteségekért, költségekért, amelyek a weboldal használatából, annak használatra képtelen állapotából, nem megfelelő működéséből, üzemzavarából, az adatok bárki által történő illetéktelen megváltoztatásából keletkeznek, illetve amelyek az információtovábbítási késedelemből, számítógépes vírusból, vonal- vagy rendszerhibából vagy más hasonló okból származnak.
      7. A Szolgáltató – a vevői, partnerei és egyéb ügyfelei személyére, adataira, a fennálló üzleti kapcsolataira vonatkozó valamennyi információt üzleti titokként kezeli. Az üzleti titokként történő kezelés alól csak az érintett adatszolgáltató adhat felmentést. A Szolgáltató az interneten keresztül hozzá eljuttatott valamennyi adatot ugyanolyan védelemmel kezeli, mintha azokat egyéb úton bocsátották volna rendelkezésére.
      8. Szerzői jog
        1. A Szolgáltató weboldala, az azon található minden képi, hang és szöveges tartalom és azok elrendezése, különösen nevek, logók illetve grafikák, tájékoztatók, elemzések és egyéb információs anyagok szerzői jogi és védjegy- oltalom alatt állnak.
        2. A weboldal tartalma egészének, vagy részeinek bármilyen formában felhasználása különösen reprodukálása, átruházása, terjesztése, átdolgozása, vagy tárolása, a személyes használaton túl kizárólag a Szolgáltató kifejezett erre vonatkozó írásos engedélyével lehetséges.
        3. A weboldal teljes tartalma a Szolgáltató tulajdona, illetve rendelkezése alatt áll. A weboldal tartalma szerzői jogi védelem alatt áll. Amennyiben a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény másként nem rendelkezik, a weboldal egyetlen része sem másolható vagy publikálható a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül.
        4. Személyes használat körében a weboldal tartalmának, vagy kivonatainak számítógépen tárolása, illetve kinyomtatása a felhasználó részére megengedett.
        5. A weboldalra feltöltött vagy Szolgáltatóhoz küldött üzenetek tartalmáért és a benne foglalt információk valóságtartalmáért és pontosságáért egyedül a küldő felel. A weboldal a látogatóknak nyújtott szolgáltatás. A Szolgáltató fenntartja a jogot a weboldal tartalmának indoklás és értesítés nélküli bármely időpontban történő módosítására vagy kiegészítésére.
        6. A Szolgáltató fentiekben részletezett feltételeitől eltérő vagy azokat sértő weboldal-használat szerzői jogi, polgári jogi és büntetőjogi következményekkel járhat. A Szolgáltató minden tudomására jutott jogsértéssel szemben fellép.
      9. Amennyiben a hatályos jogszabályok szerint a jogi nyilatkozat bármely feltétele érvénytelennek minősülne, az nem érinti a többi feltétel érvényességét.
    7. Automatikusan gyűjtött információk
      A Szolgáltató és a Google szolgáltatókon kívül honlapok látogatása során még a következő külső szolgáltatók is elhelyezhetnek cookie-kat a Látogató számítógépén: DoubleClick, Facebook, Twitter, YouTube.   A Weboldal használja a Facebook Website Custom Audiences technológiáját, amelynek segítségével a bejelentkezett Facebook felhasználók a Weboldal és aloldalai látogatói számára, a látogatást követően a Facebook felületén a Szolgáltató hirdetései jelennek meg. Erről a technológiáról a https://www.facebook.com/ads/website_custom_audiences/ oldalon tájékozódhat, és ugyanitt van lehetőség a leiratkozásra is.

       

      1. A Weboldalon tett látogatások során egy vagy több cookie – azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájl – kerül megküldésre a Látogató számítógépére, amely(ek) révén annak böngészője egyedileg azonosítható lesz. A cookie személyes adat, az adatkezelés célja, hogy azonosítsuk a felhasználót, őket egymástól meg tudjuk különböztetni, tároljuk a munkamenet során megadott adatokat, segítsük a munkamenet megszakadása esetére az adatvesztés elkerülését. Az adatkezelés jogalapja a felhasználó (mint érintett) hozzájárulása, a kezelt adatok: a generált azonosító, a művelet dátuma és időpontja.
         
      2. A cookie-k típusai funkciójuk szerint lehetnek:
        1. megosztást és lájkolást lehetővé tévő cookie-k;
        2. alapvető fontosságú cookie-k, amelyek a folyamatban lévő tranzakció adatait őrzik, így használatuk nélkülözhetetlen;
        3. a honlap működését támogató cookie-k, amelyek tárolják a bejelentkezési adatokat, támogatják a csevegés szolgáltatást;
        4. megjelentést támogató cookie-k, amelyek a honlap egységes arculatának biztosítását segítik;
        5. hatékonyság növelő cookie-k, amelyek csökkentik a honlap betöltési idejét és fokozzák a felhasználói élményt.
      3. A honlap által használt cookie-k a következők lehetnek:
        1. LIFESTYLE HOTEL MÁTRA****superior cookie: A honlap által megnyitott munkafolyamat működéséhez szükséges. 1 éves lejárat.
        2. YouTube cookie: videók lejátszásához szükséges. 1 éves lejárat.
        3. DoubleClick cookie: A Google remarketing cookie-ja. 1, illetve 2 éves lejárat.
        4. Facebook cookie: egyes iFrame alkalmazások használják. 1 éves lejárat.
      4. A külső szolgáltatók ezen cookie-k segítségével tárolják, ha a Látogató korábban már látogatást tett a hirdető webhelyén, és ez alapján hirdetéseket jelenítenek meg a Látogató számára külső szolgáltatók partnereinek internetes webhelyein. Külső szolgáltatók cookie-k segítségével, a Látogató Weboldalon korábban tett látogatása alapján jelenítik meg a hirdetést a Látogató számára.   Jelen Általános Felhasználási Feltételek elfogadásával a Látogató tudomásul veszi és engedélyezi, hogy
        1. a Weboldalon vizuális hirdetéseken alapuló Google Analytics funkciókat (pl. remarketing, Google Display hálózati megjelenítési jelentések, a vagy a Google Analytics demográfiai és érdeklődési jelentései) alkalmazunk;
        2. személyazonosításra alkalmas adatokat összefésüljük a DoubleClick cookie-ra épülő vizuális hirdetési funkciókkal korábban gyűjtött, személyazonosításra nem alkalmas adatokkal;
        3. hirdetéseinket külső szolgáltatók – például a Google – is megjelenítik internetes webhelyeken;
        4. Weboldal és külső szolgáltatók (például a Google) saját cookie-kat (például a Google Analytics cookie-jait) és harmadik féltől származó cookie-kat (például a DoubleClick cookie-t) használnak együttesen a felhasználók által a Weboldalon tett korábbi látogatások alapján történő tájékozódásra, illetve a hirdetések optimalizálására és megjelenítésére, valamint annak megállapítására, hogy a hirdetésmegjelenítések, a hirdetési szolgáltatások egyéb felhasználási módjai, a hirdetésmegjelenítésekkel történő interakciók és a hirdetési szolgáltatások hogyan kapcsolódnak a látogatásokhoz a Weboldalon;
        5. Weboldal tulajdonosa felhasználja a Google érdeklődésen alapuló hirdetési adatait vagy a harmadik felektől származó közönségadatokat (például kor, nem és érdeklődési területek) a Google Analytics szolgáltatással.
      5. További tudnivalók:
        1. A cookie-król többet meg lehet tudni a www.aboutcookies.org oldalon.
        2. A Látogató a Google-fiókba való bejelentkezést követően a Hirdetés-beállítások segítségével letilthatja a Google Analytics vizuális hirdetési funkcióit, és személyre szabhatja a Google Display Hálózat hirdetéseit: https://www.google.com/settings/ads
        3. A Látogató a Google Analytics letiltó böngészőbővítményt itt érheti el: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/.
        4. A cookie-t a Látogató képes törölni a saját számítógépéről, illetve letilthatja böngészőjében a cookie-k alkalmazását. A cookie-k kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem beállításai alatt, cookie vagy süti megnevezéssel van lehetőség.  
        5. A Google cookie-kezeléséről a https://support.google.com/adwords/answer/2549063?hl=hu oldalon olvashat részletesen.  
        6. A Google érdeklődés-alapú hirdetéseinek letiltásról a https://support.google.com/ads/answer/2662922?hl=hu oldalon lehet tájékozódni. A cookie-k használatának letiltása azt eredményezheti, hogy a Weboldal látogatásakor a felhasználói élmény kisebb lesz, valamint egyes szolgáltatások teljes körűen, vagy egyáltalán nem vehetőek igénybe.

ÁSZF 1. számú melléklet: Békéltető Testületek listája